سپانو

ارتقا رتبه انفورماتیک در رتبه‌بندی جدید شورای عالی انفورماتیک


سپانودیتا موفق به اخذ رتبه 4 در رتبه بندی سال 99 شورای عالی انفورماتیک در رشته "تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری" گردید.

 این شرکت که در راستای اهداف خود در کسب رضایت مشتریان، توانست با همت نیروهای متخصص و توانای خود و همچنین با حمایت همیشگی مشتریان عزیز، رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک در رشته  “تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری“ رتبه انفورماتیک کسب کند، در رتبه بندی سال 99 موفق به کسب ارتقا رتبه و دریافت رتبه 4 گردید.

رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک، معتبرترین نظام رتبه بندی شرکتهای ارائه کننده محصولات و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد و بر مبنای پارامترهای متعدد از جمله مولفه های مالی، نیروهای انسانی و میزان رضایت مشتریان اهدا می گردد و شرکتها بر اساس رتبه اخذ شده در این سیستم مجاز به انعقاد قرارداد با نهادها و سازمانهای مختلف خواهند بود.

سپانودیتا این گواهی را مرهون زحمات تمامی کارکنان این مجموعه می‌داند و ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به تمام همکاران عزیز، از خداوند متعال موفقیت های روز افزون این شرکت را خواستار می باشد. امید است با تداوم این تلاش‌ها و حمایت‌ها موفقیت‌های روزافزون را در شرکت شاهد باشیم.