سپانو

سپانودیتا موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک شد


سپانودیتا موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت شد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی می باشد.

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

شرکت سپانو داده پارس به منظور اعتماد سازی مشتریان خود اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک نمود که در تاریخ 23 خرداد 97 موفق به اخذ نماداعتماد الکترونیک دوستاره به شماره 94192 از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.