سپانو

چرا باید سایت داشته باشم؟


طراحی یک وب سایت چه کمکی می تواند به من بکند؟ چرا باید سایت داشته باشم؟ من یک کسب و کار کوچک هستم، چه نیازی به سایت دارم؟ در این مستند پاسخ این سوالات را بررسی می کنیم

1- اگر شما این متن را می خوانید به این دلیل است که به اطلاعاتی که از طریق اینترنت بدست می آورید اطمینان دارید!

تصور کنید هزاران نفر مانند شما فکر می کنند و روزانه اطلاعاتی را که نیاز دارند از طریق اینترنت دریافت می کنند. یکی از دلایلی که شما نیاز به یک وبسایت دارید این است که بتوانید اطلاعات خود را در اینترنت ارائه نمایید تا افراد دیگر بتوانند به راحتی به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند.

ممکن است این‌گونه پاسخ دهید که شبکه های اجتماعی می تواند این اطلاعات را در اختیار افراد مختلف قرار دهد، پاسخ شما را در ادامه خواهیم داد.

2- ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان

تحقیقات گسترده و زیادی در این زمنه انجام شده است و آمار نشان می دهد 58 درصد مردم به کسب و کارهایی که دارای سایت هستند اعتماد بیشتری دارند. با وجود این که شبکه های اجتماعی ارتباط با مشتریان را ساده کرده است ولی حس اعتماد در مشتریان شما ایجاد نخواهند کرد.

3- وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین

کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را مقایسه کنید با هزینه هایی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید.

4- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار
اگر وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند info@sepanodata.ir) برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد. ضمن این که وجود وب سایت می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را در وب سایت خود معرفی و تبلیغ نماید.

5-یک رسانه در اختیار دارید
وب سایت می‌تواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایت کسب وکار ها است.

6- در نتایج جستجوهای اینترنتی دیده می شوید

یک سایت قوی می تواند شما را در نتایج جستجوی موتورهای جستحوی اینترنتی نمایش دهد. جستجوی های اینترنتی می تواند یک بخش بازاریابی مهم برای کسب و کار شما باشد.