سپانو

سپانودیتا موفق به کسب گواهی رتبه‌بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور شد


شرکت سپانو داده پارس یکی از شرکت های پیشگام در عرصه تولید نرم افزارهای سفارش مشتری می‌باشد که در سال 1392 تاسیس گردید و هم اکنون به سبب همگامی با تکنولوژی حاکم بر دنیای نرم افزار و تعهد در برابر مشتریان، در سطح کشور، از جایگاهی ویژه برخوردار است.

 این شرکت در راستای اهداف خود در راستای کسب رضایت مشتریان، توانست با همت نیروهای متخصص و توانای خود و همچنین با حمایت همیشگی مشتریان عزیز، در رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک در رشته  “تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری“  موفق به کسب رتبه انفورماتیک شود. بر این اساس این شرکت مجاز خواهد بود در تمامی مناقصات مربوط به تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری شرکت نماید.

لازم به ذکر است که رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک، معتبرترین نظام رتبه بندی شرکتهای ارائه کننده محصولات و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد و بر مبنای پارامترهای متعدد از جمله مولفه های مالی، نیروهای انسانی و میزان رضایت مشتری اهدا می گردد و شرکتها بر اساس رتبه اخذ شده در این سیستم مجاز به انعقاد قرارداد با نهادها و سازمانهای مختلف خواهند بود.

سپانودیتا این گواهی را مرهون زحمات تمامی کارکنان این مجموعه می‌داند و ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به تمام همکاران عزیز، از خداوند متعال موفقیت های روز افزون این شرکت را خواستار می باشد. امید است با تداوم این تلاش‌ها و حمایت‌ها موفقیت‌های روزافزون را در شرکت شاهد باشیم.